|
|||||
---|---|---|---|---|---|
Liaz navždy!
|
|
||||
|
|||||
|
Liaz 100.47, rv. 1982
"nálezový" stav, pův. spz "344 40 16", vozidlo z armády BSS NV 31.23.22, rv. 1981nálezový stav, již z továrny v provedení s nástavky na nádrže na tekutá hnojiva (pro naši potřebu dále pochopitelně bez nádrží) trochu narychlo, ale účel to splnilo, až se dořeší celková oprava co se funkčnosti týče, bude se dál řešit zbarvení kolem dokola, nevypadá to tak zle cesta domů a nešťastný těsnění, spz "06V 0119" opravené hlavy (srovnání, sedla, vodítka) Soubor fotek z roku 2009: Ačkoli to nemusí být úplně vidět, udělalo se dost. Olejový výměník, všechny hadice na motoru nové, dutiny v kabině, zadní brzdy, odkalení nádrží, nové filtry oleje i nafty, nový olej, do čalounictví jsem poslal všechnu koženku z kabiny, konečně původní plechový "čalounení" do dveří k řidiči (díky, Karle!), nový svodu k turbu a spousta drobností. 17.května 2010: Přikládám pár fotek z první půlky roku 2010. Na autě se dělalo hlavně v interiéru, nové čalounění a strop a pár drobností. To zásadní na fotkách je především převoz návěsu, který v tuhle chvíli čeká na druhou polovinu cesty ze Středočeského kraje na Vysočinu. Je to BSS NV 31.23.22, tj. poslední generace návěsu se samořídící nápravou. Pochopitelně, je to jen plato bez čehokoli, ale spolu s tahačem tvoří slušný základ pro budoucí renovaci. O dalších dochovaných návěsech tohoto typu nemám informace. Jeden stál odstavený někde poblíž Zlína, další údajně v nějakých stavebninách na Moravě, oba byly steného provedení (tj. hranaté blatníky a hranatá světla), dochovaný původní typ (kulaté blatníky, kulatá světla) se mi nepodařilo dopátrat vůbec. Velký dík patří všem, kteří se na autě dosud podíleli a kteří na něj poskytli ND. Tátovi, Ondrovi, Globemu, Jirkovi za hlavy a celé partě lidí na Mělníku: Vencovi, Dušanovi, Vaškovi a spol. Dále Karlům Konrádovi, Václavíkovi a Voráčkovi. |
© 2006 LIAZtrucks.com |