| 
 | |||||
|---|---|---|---|---|---|
| Liaz navždy! | 
 | ||||
|  | |||||
| 
 
 | 
LIAZ 111.154
 
   Typ: LIAZ 111.154 Dakar   Rok výroby: 1989, kompletní renovace rok 2005   Hnací ústrojí: Vznětový, kapalinou chlazený řadový šestiválec LIAZ M1.2C -11 946 ccm3, přeplňovaný výfukovým turbodmychadlem s mezichladičem stlačeného vzduchu, rozvodovka Praga, bez mezinápravového diferenciálu. Stálý pohon zadních kol, pohon předních kol přiřaditelný.   Max. rychlost: 138 km/hod.   Nejvyšší výkon: 445 kW/2000 min-1   Nejvyšší točivý
 moment: 2300 Nm/1550 min-1   Převodovka: Praga 14 PS 150, bez synchronizace, 14 převodových stupňů   Podvozek: Žebřinový rám, vojenské nápravy Rába s jednomontáží zavěšené na podélných listových pružinách (vpředu trojlisté, vzadu dvojlisté) a podélných vodících ramenech. Zadní pružiny doplněny příčným torzním stabilizátorem. Osm teleskopických tlumičů HP Sporting.   Pneumatiky: Michelin 14x20"   Karosérie: Valníková plošina s plastovými bočnicemi a plachtovými čely a střechou, s ochranným obloukem fixovaným k rámu vozidla. Kabina Liaz vybavená vnějšími vnitřním ochranným trubkovým rámem, sklopná vpřed, anatomické sedačky CIEB.   Rozměry a
 hmotnosti: Rozvor 4300 mm, délka 6900 mm, šířka 2500 mm, pohotovostní hmotnost pod 9000 kg.   Výbava: Dohušťování a podhušťování pneu za jízdy Hasicí přístroje Nádrž na vodu 50 litrů Navigační přístroje | ||||
| © 2006 LIAZtrucks.com |