Liaz navždy!
Stará Liazka rezaví, stará láska nikoli...

:: Menu ::

» Home
» O Liazu
» Prospekty
» ČSAD
» Naše Liazy
» Události
» O nás


:: Novinky ::

24.září 2014 Uklizeno v sekci Naše Liazy...









LIAZ fest 2007

Na úvod

Je to za námi a bylo to fajn, byť to nebylo „ťip ťop“. Řeknu vám, že se mi docela ulevilo, protože toho letos na mě zůstalo mnohem víc než loni. I kvůli tomu, že mě v pátek ve tři hodiny odpoledne vyhodili ze zkoušky, nepokoušel jsem se dorazit na Truck fest s autem, které jsem sliboval. Určitě si ale nemůžu stěžovat a velký dík patří Dušanovi za Xenu, díky!

Na Hradecké letiště jsme se sjížděli od pátečního odpoledne. Já jsem dorazil asi o půl čtvrté ráno… Byť to nebylo úplně v mých silách, pokusil jsem se pozdravit s většinou přítomných lizáků, kamarádů a známých a velmi brzo po příjezdu jsem usnul.

Co se dělo…

Liazky byly letos situovány do prostoru u hlavní vjezdové brány pro kamiony. Na očích všem přijíždějícím tirákům, trochu odstrčeni od diváků. Směrem k velké křižovatce nás měly od ostatních kamionů oddělovat vyprošťováky. Nakonec jsem tam viděl, myslím, tři a zbylo tam hodně volného místa, které zůstalo nevyužito. Protože se už ale většina z nás usídlila na místě a Machalovi „rozbalili“ pivní kemp, neměl jsem v úmyslu něco měnit. Kdo chtěl, našel si nás. Konec konců hodně lidí nás vidělo (a slyšelo) i při „blokádě“ hlavní dráhy, která probíhala napříč letištěm, při zrušení spanilé jízdy.

Aut přijelo 18. Slovy: Xena z Děčína, Machalovic Xena, Xena Vládi Šandy, Xena p. Faráře (odjela v sobotu po obědě) a Xena CTT logistic. Dále pak tahače TBV: Machala, „Mazda Kolín“, „Bohemik“, „Carmen“, „Radiálka“, Vencova znovuzrozená 19.33. Dále pak stodesítky Karla Voráčka, Honzy Fickerta, Štěpána Chluma, valník PB/HR firmy Jan Rücker, jedna sklápěčka Liaz 150, Machalovic autobus a Dakarka. Je to méně než loni (24 vozů), ale udělal jsem pro to maximum. Kluci, vy, kteří jste přijeli, díky moc. Doufám, že jste všichni dostali „děkovací“ upomínkový leták, vážím si toho, že jste si udělali čas. Letos tam opravdu nebylo jediné auto, na kterém bych nemohl oči nechat. Doufám taky, že jste se aspoň trochu bavili. Vím, že nebylo všechno úplně podle našich-vašich představ, ale dělali jsme co bylo v našich silách.

Myslím si, že kromě možnosti zúčastnit se soutěží ve sprintu a jízdě zručnosti, kde nás reprezentovali snad jen Karel a Honza se stodesítkami a Houdi se Xenou (nebo kdo s ní teda jel? :o) ) a za to zaslouží velký dík (Chlapi, příští rok tam pojedeme všichni, letos to byla ostuda…), se, doufám, našlo dost času na to pohovořit o tom jak a kde se jezdí, co se na autě sype a co naopak drží, co komu kde upadlo nebo prorezavělo a co jsme během roku zažili a viděli.

Kromě Liazáků nesmím taky zapomenout na Tatrováky. Tak jak jsme si celý rok slibovali, stály naše Liazy bok po boku s vojenskými Tatrami a hájili tak mezi západními značkami barvy českého těžkého automobilového průmyslu. Ti, kteří si našli chvilku a nahlédli pod kabiny či do interiérů obou vozů, jistě mohou potvrdit, že oba řidiči odvádějí na svých vozech špičkovou práci. Mohla by si tváří v tvář vojenské Tatře dovolit sklopenou kabinu milionová Severní hvězda? :o) Myslíte si, že jsou obě Tatry uloženky? To sotva. Podle „Drtikola“ ta „jeho“ najezdí ročně řádově padesát tisíc kilometrů…

Dodal bych ještě, že si vážím návštěvy obou Pragovek – V3S i S5T, obě patřily k těm nejvypiplanějším autům na letišti, mrzí mě, že jsem se nepotkal s jejich majiteli, mají za sebou obdivuhodnou práci. To samé si myslím i o přítomných tahačích Volvo F12 a F89, krásném Ivecu TurboStar a také stařičkých amerikách. Všechny tyhle auta ve mně evokují dobu, kdy řidiči náklaďáků byli opravdovými a respektovanými králi silnic. Jejich fotky najdete v galerii pod článkem…

Soutěž o nejhezčí Liaz

Předem jsme vyhlásili soutěž o nejhezčí Liaz. Pokusili jsme se vám všem rozdat hlasovacím lístky, ne všichni mi je ale odevzdali. Díky však těm, kteří si dali záležet. Vím, že to třeba nebylo úplně fér, protože auta stála rozházená po celém letišti a těžko se všechno hodnotilo, byla spousta dalších věcí atd. atd. ale doufám, že vše berete s rezervou. Nikdo z nás není „dalija sped“ a necpe do svých aut miliony. Chceme se ale pobavit a ukázat lidem, že si i naše česká auta mohou směle soutěžit o titul krásy.

Sečtení výsledků hlasování a vyhlášení vítěze jsme se rozhodli nakonec vyhlásit až na našich stránkách. Protože jsme ale nakonec chtěli dát opravdovou a poctivou šanci všem, rozhodli jsme se původní pravidla trochu pozměnit a vyhlašujeme VŠELIDOVÉ HLASOVÁNÍ o Nejkrásnější LIAZ roku 2007. Svoji volbu si pečlivě promyslete, neboť hlasovat můžete jen jednou a pro jeden vůz! Hlasování bude aktivní po dobu sedmi dnů. Poté bude uzavřeno, vítěz bude vyhodnocen a obdrží pohár. Kdo bude vítěz a zařadí se do pomyslné síně slávy po boku loňského vítěze Jarka Mynáře a jeho Xeny? To záleží na vás! HLASOVACÍ FORMULÁŘ JE ZDE spolu s odpovídajícím číslováním vozidel.



Fotogalerie: